Görev Tanımı

1.Akademik Birim

  • Akademik personel Hizmet Belgelerinin hazırlanması.
  • Akademik kadro listelerinin hazırlanması.
  • YÖK ile yapılan yazışmalar.
  • Akademik personelin yeniden atanma işlemleri.
  • Akademik personelin terfi işlemleri.
  • Akademik personelin hizmet değerlendirmeleri.
  • Yurt dışındaki araştırma görevlilerinin yazışmaları.
  • Yurt içi geçici görevle görevlendirmeler.
  • Sosyal Güvenlik Kurumu ile olan yazışmalar.
  • Akademik Personelin dosyalarının takibi.
  • Akademik personelin görevlendirmeleri.
  • Emeklilik işlemleri.
  • Öğretim Elemanları Bilgi Derleme Formlarının ÖSYM’de bilgisayar ortamına aktarılması işlemleri
  • 2547 sayılı Kanunun 34.Maddesi uyarınca Üniversitemizde çalışan sözleşmeli yabancı uyruklu personel işlemleri
  • Tıpta Uzmanlık Sınavını kazananların atama işlemleri.
  • 2547 sayılı Kanunun 23 Maddesi Yardımcı Doçent, 25.Maddesi Doçent, 26.Maddesi Profesör,31 Maddesi Öğretim Görevlisi,32.Maddesi Okutman,
    Mad.Uzman,50-d Maddesi Araştırma Görevlilerine ait atama işlemleri,
  • Naklen gelen ve giden öğretim elemanlarına iat yazışmalar.
  • Tababet Uzmanlık Tüzüğünün 26.Maddesi uyarınca Akretidasyon, Uzmanlık, Fahri, Yandal,Rotasyon ve Burslu olarak görev yapanlara ait yazışmalar.
  • 2547 sayılı Kanunun 35.Maddesine göre bir Üniversite adına bir diğer Üniversitede Lisansüstü Eğitim gören Araştırma Görevlilerine ait işlemler.
  • 1416 sayılı Kanuna göre Üniversitemiz adına Yurt dışında Eğitim gören Araştırma Görevlilerine ait işlemler
  • Yurtiçi ve Yurtdışında Lisansüstü Eğitim Yapan Araştırma Görevlilerine ait işlemler.
  • Diğer üniversitelerden istenen Öğretim Üyeleri listeleri.
  • Kadroların izin ve aktarma işlemleri (YÖK’den)
  • Profesörlük, Doçentlik başvuru ve yayınların juri üyelerine ulaştırılması.
  • Disiplin cezalarının YÖK’ bildirilmesi
  • Kadro ilan işlemleri
  • Akademik Personelin tüm bilgilerinin ve değişikliklerinin (HİTAP) programına işlenmesi.

2.İdari Birim

 

  • İdari Personel Hizmet Belgelerinin Hazırlanması.
  • İdari Personelin izin işlemleri.(Ücretsiz izinler)
  • Yurt içi geçici görevle görevlendirme işlemleri.
  • İdari Personelin SSK,Bağ-Kur ve Emekli Sandığı ile ilgili yazışmalar.
  • Açıktan atama izni ve atama işlemleri.
  • sonuçlarına göre atama işlemleri.
  • Naklen gelen ve giden idari personele ait yazışmalar.
  • İdari Personelin Öğrenim, sigortalı hizmet değerlendirmeleri ve terfiler.
  • İdari kadro listelerinin hazırlanması.
  • İdari Personelle ilgili yazışmalar.
  • İdari Personelin Emeklilik İşlemleri.
  • İstatistiki bilgilerin kayıtlarının tutulması ve güncelleştirilmesi.
  • 657 sayılı Devlet Memurları Kanunun 94.Maddesi uyarınca Müstafi-istifa işlemleri,
  • Kadro iptal ve ihdas işlemeri
  • Sicil dosyası teslim alınması ve gönderilmesi işlemleri.
  • İdari Personelin pasaport işlemleri.
  • İdari Personelin tüm bilgilerinin ve değişikliklerinin (HİTAP) programına işlenmesi.

 

 

3.İnsan Kaynakları Birimi

 

  • Hizmet içi Eğitimlerinin belirlenmesi, planlanması ve organize edilmesinin işlemlerinin yürütmek
  • Aday Memur Eğitimlerinin belirlenmesi, planlanması ve organize edilmesinin işlemlerinin yürütmek
  • Birimlerin iş tanımlarının hazırlanması
  • İş tanımlarına bağlı olarak iş ölçümlerini hesaplanması
  • Naklen atanma işlemleriniin takip edilmesi
  • Açıktan atanma işlemlerininin takip edilmesi
  • Açıktan yeniden atanma işlemlerininin takip edilmesi
  • Birim ile ilgili resmi yazışmalarının  yapılması

 

 

4.Evrak ve Sekreterlik Birimi

 

  • Gelen evrakların kayıt edilmesi
  • Giden evrakların kayıt edilmesi
  • Başvuru dosyalarının teslim alınması
  • Sekreterlik Hizmetleri